Česky English Deutsch Francais

JEŽEK, Jiří - Městský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města.

Druh záznamu Článek
AutorJEŽEK, Jiří
NázevMěstský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města.
Překlad
PramenObec a finance 2006,č.3,s.31,2 tab.
HeslaČR - rozvoj měst - marketing - výzkum - projekty - služby - strategie - sektor soukromý - správa veřejná
AnotaceKaždé město většinou hledá svůj individuální způsob městského marketingu a představitelé měst tento pojem často interpretují velmi odlišně.
Signatura
Kód16
Kód20
Rok2006
Poznámka

Adobe Acrobat PDF Použité zkratky v názvech časopisů k 15. 2. 2019 (zkratky-casopis-2019-02.pdf, 397 kB)
TOPlist
Kontakty Mapa stránek RSS Prohlášení o přístupnosti TOPlist
Poslední aktualizace stránky 29. 11. 2021 |© Ústav územního rozvoje , 2001–2021