Česky English Deutsch Francais

Diskuse k novému stavebnímu právu

Diskuse na téma: Kolaudace 2018 Řeším kolaudaci RD...Dle novely SZ kolaudovat nelze. Napadá mě řešení pomocí institutu "předčasného užívání stavby" dle § 123. Pokud předložím k žádosti geometrický plán, výsledky předepsaných zkoušek, závazná stanoviska, apod, stavební úřad by měl vydat rozhodnutí o předčasném užívání stavby. Je to doklad na základě kterého může být přiděleno číslo popisné a KN zapíše stavbu do katastru. Po dokončení stavby už kolaudovat nebudu (ani nesmím dle SZ). Jak se na tento postup díváte?

PříspěvekAutorVloženo
Zr: jsem autorizovaný inženýr a 3 roky jsem pracoval na SÚ, takže jsem se chtěl podělit o problematiku, která vyvstala s novelou stavebního zákona a která se mě dotýká jak osobně tak profesně. Všem diskutujícím děkuji za informace a názory a referentům SÚ přeji lepší podmínky pro jejich práci (především zákony a vyhlášky) Aleš Ježek 8.2.2018 12:34:01
Pane Ježku, děkujeme za Vaše zprávy a vyjádření. Nyní už by asi bylo vhodné, abyste komunikoval se svým stavebním úřadem. Přece jen je tady fórum pro stavební úřady, ne poradna pro veřejnost. Takže děkujeme za zájem a na shledanou. Zr 8.2.2018 9:23:40